Otthon és Dekor: Szülinapi pályázat

Mint tudjátok, a blog szombaton egy éves lett! Ennek kapcsán úgy gondoltam, jó lenne együtt ünnepelni és egyben visszajelzést kapni tőletek. Éppen ezért a mai nappal pályázatot hirdetek!

Olyan alkotásokat keresek, amiket ti készítettetek, és amelyek elkészítéséhez a blog inspirált titeket. Néhány olvasómtól kaptam már fotókat ékszertartókról, poháralátétekről, de biztosan vannak még olyan "rejtőzködő" olvasók, akik szintén alkottak valamit, de eddig még nem mutatták meg nekem. Természetesen, hogy a pályázat vonzó legyen, nyereménnyel is készültem. Az általam legjobbnak ítélt alkotás tulajdonosa 5.000 Ft értékű Hobbyművész vásárlási utalványt nyer! Alkotni még most sem késő, és persze, azok is részt vehetnek a pályázaton, akik már elküldték a fotójukat korábban - csak ők is jelezzék a részvételi szándékukat e-mailen.

Határidő: 2012 február 29.


A pályázat részeként a következőket küldjétek el:
1. Fotót az alkotásról
2. Annak a bejegyzésnek a linkjét, melynek hatására a "mű" született

3. Egy nevet/keresztnevet/becenevet, ami az alkotás mellé kerülhet

Ide küldjétek: otthonesdekor@gmail.com, "Pályázat" tárggyal, legkésőbb febr. 29. éjfélig.
Fotóitokat feltöltöm a blog Facebook-oldalának "Szülinapi pályázat" fotómappájába, hogy minél többen láthassák. A szerencsés nyertes nevét március elején hirdetem majd ki, itt a blogon.
Remélem, mind többen indultok a pályázaton, nagy izgalommal várom a fotókat!

bővebben: http://otthonesdekor.blogspot.com/

forrás: sff.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése