Pályázat 2012 egészségügyi kommunikációs kampánya címre

A Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület (NEEK) pályázatot hirdet a "2012 egészségügyi kommunikációs kampánya" cím elnyerésére.
Pályázni 2012-ben megindított vagy lezárult, egészségügyi vonatkozású kampánnyal lehet. A pályázati anyagot a megrendelő és/vagy az ügynökség készítheti el, illetve nyújthatja be elektronikus úton. Egy pályázó több kampánnyal is pályázhat.

Pályázati határidő: 2013. január 25.

A pályázati anyagokat bizalmasan kezeljük, csak a szakmai zsűri tagjai számára lesznek hozzáférhetőek.

A pályázat kötelező tartalmi elemei:

1. A pályázó(k) adatai (a cég neve, székhelye, a kampányban résztvevő munkatársak bemutatása)
2. A kampány leírása, a kampány eredményeit összesítő jelentés
3. Egyéb dokumentumok, amelyek a pályázó megítélése szempontjából fontosak lehetnek, és a pályázó eredményeit bizonyítják (pl. díjak, elismerések, publikációk, sajtóanyagok)

A pályázat benyújtásának határideje: 2013. január 25., 24:00

A pályázati anyag (a csatolt dokumentumok nélkül) legfeljebb 15 gépelt oldal terjedelmű lehet (Times New Roman betűtípus, 12-es méret, 1,5 sorköz). A pályázatot magyar nyelven, elektronikus úton kell benyújtani az el.kft@chello.hu E-mail címre. Az E-mail tárgya a következő legyen: "NEEK-pályázat". A kísérő levélben a pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy a pályázat eredményétől függetlenül be kívánja-e kampányát mutatni egy 15 perces előadás keretében a Marketing, public relations és reklám az egészségügyben konferencián.

Javasolt formátum: MS Word vagy PDF, illetve a mellékletek esetében TIFF vagy JPG is.

Nevezési díj 5.000 Ft (+ÁFA), amelyet a pályázat beküldését követően, a lebonyolító É+L Kongresszus- és Kiállításszervező Kft. számlája alapján kell kiegyenlíteni.

A pályázatok formai (a kiírási feltételeknek való megfelelés, ill. külalak, tagolás, érthetőség) és tartalmi (feladat kifejtése, elérendő célok definiálása, piacelemzés, konkurencia-elemzés, SWOT, célcsoport meghatározása, elérendő piacnagyság és módszerek, akcióterv, szükséges erőforrások, elérendő célok teljesülése - eredményesség vizsgálata, nyomonkövetés, ötletesség/kreativitás) szempontok alapján kerülnek elbírálásra.

A kiíró - a pályázat eredményétől függően - külön elismerő oklevélben részesíti a legjobb ötszázezer forintnál kisebb költségvetéssel gazdálkodó kampányt.

A cím ünnepélyes átadására a Marketing, public relations és reklám az egészségügyben XVI. Országos Konferencián kerül sor (Budapest, 2013. február 21-22., www.euuzlet.hu/kommunikacio).

forrás: sff.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése