Pályázat domborművek készítésére

A Magyar Képzőművészeti Egyetem és a Semmelweis Egyetem közösen pályázatot ír ki a Semmelweis Egyetem kiemelkedő professzorainak domborművi megörökítésére. A bronzban kivitelezett, A2-es méretű, (álló formátumú) elkészült művek a Semmelweis Egyetem Elméleti Orvostudományi Központ aulájában nyernek elhelyezést.
A pályázaton a Magyar Képzőművészeti Egyetem szobrász hallgatói és doktorandusai vehetnek részt.A két egyetem által közösen felállított zsűri döntése alapján kerülnek kiválasztásra a nyertes pályamunkák.
A pályázati alkotások beadási határideje: 2012. január 9.

A győztes munkák szerzői díja: 90.000.- Ft.
A zsűri 3 db nívódíj (50.000.- Ft / db) kiadásának lehetőségét is fenntartja.
A pályázati program lebonyolítója a Magyar Képzőművészeti Egyetem Szobrász Tanszéke, amely a Semmelweis Egyetem által rendelkezésre bocsátott forrásból finanszírozza a pályázati alkotások megvalósítását.
A pályázati alkotások beadási határideje: 2012. január 9.
Cím: Magyar Képzőművészeti Egyetem, Szobrász Tanszék, Epreskert,
1063 Budapest, Kmety Gy. u. 26-28.
A zsűri döntését 2012. január 20-ig hozza meg. Az eredményről valamennyi résztvevő értesítést kap.
A zsűri által kiválasztott pályázati alkotások megvalósítása (öntése, cizellálása, szállítása) 2012. január 23. – március 30. közötti időszakban történik a Szobrász Tanszék kivitelezői infrastruktúrájának igénybevételével, valamint szakmai vezetése mellett.
A kész domborművek ünnepélyes felavatására 2012 júniusában kerül sor a Semmelweis Egyetem Elméleti Orvostudományi Központjának aulájában.
A pályázati kiírás részleteiről (az ábrázolandó professzorok, technikai adatok, határidők) Karmó Zoltán, aSzobrász Tanszék megbízott vezetője és Farkas Ádám szobrászművész, egyetemi tanár ad felvilágosítást. (Epreskert, 1063 Budapest, Kmety Gy. u. 26-28., Tel: 3530-366, szobrasz@mke.hu).
A Semmelweis Egyetem részéről a kapcsolattartó személy Kenyeres Ibolya (1085 Budapest, Üllői út 26., Tel: 06-20/663-2055, kenyeres.ibolya@semmelweis-univ.hu).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése