A nevezéseket 2014. március 1-től április 6-ig küldhetik be a jelentkezők ötletük angol nyelvű leírásával és látványtervével.
A holnap városaiban egyre több lesz az
idős és egyedülálló ember, egyre kevesebb a tér és a friss levegő, egyre
több a hulladék. Az elöregedő társadalom és a felelőtlen fogyasztás már
ma is érezteti negatív hatásait. „Az otthon szerepe egyre fontosabbá
válik, ahogy a városi környezet újabb kihívások elé állítja az ott
élőket, ezért arra törekszünk, hogy otthonunk a pihenés és a lelki béke
szigetévé váljon. 2014-ben a „jövő egészséges otthonainak megteremtése”
témakörben olyan kreatív ötleteket várunk, amelyek pozitívan alakítják
az emberek jövőbeli mindennapjait, és amelyek az egészséges és
fenntartható életmód feltételeinek megteremtését tűzik ki célul” –
mondta Stefano Marzano, az Electrolux tervezési igazgatója.
A versenyre három témakörben várja a nevezéseket az Electrolux.
1. Kulináris élvezetek kategóriában olyan elképzelésekkel lehet nevezni, amelyek az egészséges otthoni étkezést segítik.
2. Textilápolás (ruha- és
textiltisztítás) kategóriában olyan formatervezési ötletek küldhetők be,
amelyek a fenntarthatóság, stílusosság és rendezettség követelményeinek
felelnek meg.
3. Levegőtisztítás kategóriában pedig
olyan kreatív elképzeléseket keres az Electrolux, amelyek a lakás
különböző helyiségeiben folytatott eltérő aktivitások igényeire reagálva
gondoskodnak otthonaink friss és tiszta levegőjéről.
Nemzetközi elismerést hozó online verseny
Az Electrolux Design Lab lehetőséget
teremt a fiatal, tehetséges tervezők számára, hogy munkájukat az egész
világnak bemutassák. A legjobb pályaművek felkerülnek a Design Lab
weboldalára, és megjelennek az Electrolux közösségi oldalain is. A
verseny győztesét egy világszerte elismert szakértőkből álló zsűri
választja majd ki.
A nyertes pályázó 5000 eurós jutalom
mellett hat hónapos fizetett gyakornoki állást kap az Electrolux
globális tervezőközpontjában. A korábbi évek győzteseinek fele az
Electrolux vállalatnál folytatta a munkát a gyakornoki időszak letelte
után is. A második díjazott 3000, a harmadik helyezett 2000, az online
közönségszavazás nyertese pedig 1000 eurós jutalomban részesül.
További információ az Electrolux Design Lab versenyről:
Web: electroluxdesignlab.com
Youtube: www.youtube.com/user/electrolux
Facebook: facebook.com/ElectroluxAppliances
Twitter: twitter.com/Electrolux
Flickr: flickr.com/photos/electrolux-design-lab
Pinterest: pinterest.com/electrolux
Instagram: Instagram.com/electrolux
Web: electroluxdesignlab.com
Youtube: www.youtube.com/user/electrolux
Facebook: facebook.com/ElectroluxAppliances
Twitter: twitter.com/Electrolux
Flickr: flickr.com/photos/electrolux-design-lab
Pinterest: pinterest.com/electrolux
Instagram: Instagram.com/electrolux
A cégről:
Az Electrolux a világ vezető háztartási és nagykonyhai készülékgyártó vállalata. Minden évben több mint 150 országban, több mint 40 millió Electrolux terméket vásárolnak az egyéni, illetve professzionális fogyasztók. A vállalat készülékei innovatívak, és a funkcionális design jegyében készülnek. A termékfejlesztés során, a szakemberek alaposan tanulmányozzák a háztartási illetve az éttermi felhasználók szokásait és elvárásait, hogy a készülékek valós fogyasztói igényekre kínáljanak megoldást. A vállalat termékpalettáján hűtőszekrények, mosogatógépek, mosógépek, kiskészülékek, porszívók, sütők és tűzhelyek szerepelnek, melyeket Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire és Eureka márkanevek alatt értékesítenek. 2012-ben összesen a cégcsoport forgalma 110 milliárd svéd korona volt, alkalmazottainak száma pedig 60 ezer.
Az Electrolux a világ vezető háztartási és nagykonyhai készülékgyártó vállalata. Minden évben több mint 150 országban, több mint 40 millió Electrolux terméket vásárolnak az egyéni, illetve professzionális fogyasztók. A vállalat készülékei innovatívak, és a funkcionális design jegyében készülnek. A termékfejlesztés során, a szakemberek alaposan tanulmányozzák a háztartási illetve az éttermi felhasználók szokásait és elvárásait, hogy a készülékek valós fogyasztói igényekre kínáljanak megoldást. A vállalat termékpalettáján hűtőszekrények, mosogatógépek, mosógépek, kiskészülékek, porszívók, sütők és tűzhelyek szerepelnek, melyeket Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire és Eureka márkanevek alatt értékesítenek. 2012-ben összesen a cégcsoport forgalma 110 milliárd svéd korona volt, alkalmazottainak száma pedig 60 ezer.
További információ: www.electrolux.hu és http://newsroom.electrolux.com/hu
További információ:
Medveczki Erika, marketing menedzser, Electrolux
Tel: 467-3211 vagy erika.medveczki@electrolux.hu
Matastik Szilvia, account executive, Morpho Communications
Tel: 488-0255 vagy matastik.szilvia@morpho.hu
Medveczki Erika, marketing menedzser, Electrolux
Tel: 467-3211 vagy erika.medveczki@electrolux.hu
Matastik Szilvia, account executive, Morpho Communications
Tel: 488-0255 vagy matastik.szilvia@morpho.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése