A beküldési határideje: 2011. június 30.
1. KIK VAGYUNK?
• A BrandFestival tíz évvel ezelőtti indulásakor az volt a legfőbb törekvés, hogy innovatív látásmódot adjon a kommunikációs szakmának, a márkaépítés- és menedzselés iránt érdeklődő ágazati szereplőknek. A mindennapi üzleti gyakorlat szerves részévé tegye a márkaalapú gondolkodást. Ez akkor a leginnovatívabb gondolat volt a szakmában, ami azóta el is terjedt, mindenki átvette!
• A BrandFestival mára Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozójává vált: eddigi tíz éves történetében a majd 400 márkáról szóló előadást, közel 5000 résztvevő hallgatta, vitatta meg, Nobel díjasok, miniszterelnökök, világhírű stratégák és hazai top vezetők osztották meg nézeteiket nálunk.
• Az elmúlt évben a világ egyik legnagyobb presztízsű gazdasági lapjával, a The Economist-tal partnerségben szervezett BrandFestival felkerült a világ legelismertebb rendezvényeinek naptárjába, kivívta a nemzetközi sajtó elismerését:
„BrandFestival is one of Europe’s main strategic symposiums and professional summits.”
Campaign India, 2010
http://www.campaignindia.i
2. LÁTTAD A HÍRDETÉSEINKET? ADJ EGY INNOVATÍV ÖTLETET!
• A BrandFestival szervezői elkötelezettek a minőségi tartalom irányába. Ám egy szakmai konferencia esetében a tartalmi meghatározottságú elemek mellett rendkívüli fontosak a konferencia egyediségét, aktuális alapgondolatát kifejező formai - például a kommunikációs - megoldások.
• A BrandFestival elmúlt évi hirdetéseinek (paid & earned) listaáras összértéke több, mint 50 millió forint.
• Idén májusban a hazai konferenciapiacon megszokott irányvonaltól eltérő stílusban és formai elemek felhasználásával mondtuk el, mit gondolunk a jó vezetőhöz méltó gondolkodásmódról. Az elkészült kreatívokat itt találod:
http://www.facebook.com/me
• Arra kérünk, hogy készítsd el a negyedik verziót, melynek tartalma teljes mértékben Rád, a szárnyaló képzeletedre, ötletkapacitásodra, innovativitásodra van bízva.
• Egyetlen kötöttség, hogy kérünk Téged, vedd figyelembe a konferencia gondolatkörét, mely az: „Engagement - bevonás”.
• Formátum: 1169x827 pixel nagyságú konferencia-kreatív jpg formátumban.
3. MIÉRT JÓ EZ NEKED?
• A pályázati szakasz végén a legjobbnak talált anyagot felhasználjuk a BrandFestival ’2011-es őszi kommunikációja során s erről mindenki tudni fog a szakmában, VIP jegyeket küldünk galambbal neked és partnerednek, jófejségedet egy különleges Csíkszentmihályi Mihály könyvvel és egy speciális pezsgővel köszönjük meg!
• A BrandFestival mindenkit örömmel lát, aki úgy érzi, hogy megmutatná kreativitását és szívesen gyűjtene referenciát a hazai marketing- és reklámszakmai konferenciapiac egyik legjelentősebb eseményének partnereként.
4. HATÁRIDŐ
• A beküldési határideje: 2011. június 30.
• Eredményhirdetés: 2011. július 4.
• Ha elkészültél, ide küldd el alkotásod: negyedik@brandfestival.hu
Csatlakozz hozzánk: http://www.facebook.com/Br
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése