A Budapest Film Academy (BFA) és az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)
együttműködésében szakembereket képző, gyakorlati oktatást is biztosító angol
és magyar nyelvű nemzetközi filmakadémia.
Pályázati kiírás
A Budapest Film Academy/ELTE és a Marquard Media közösen olyan kreatív reklám ötleteket vár a Men’s Health férfi magazin népszerűsítésének céljából, amelyek hatékonyan képesek vírusvideóként is terjedni az interneten.
A Budapest Film Academy/ELTE és a Marquard Media közösen olyan kreatív reklám ötleteket vár a Men’s Health férfi magazin népszerűsítésének céljából, amelyek hatékonyan képesek vírusvideóként is terjedni az interneten.
Pályázati határidő: 2012.október 20.
A beküldött ötletekre vonatkozó elsődleges elvárás, hogy eredeti, emlékezetes, kifejező legyen, mely azonnal megragadja nézőinek figyelmét, s vírusvideóként megosztásra sarkall. Legfontosabb az ötlet eredetisége, szellemessége, a jelentkező kreativitása.
A beérkezett forgatókönyvek közül a legjobbat a Budapesti Film Academy diákjai a nyertes íróval közös együttműködésben elkészítik. Kiváló lehetőség ez, hiszen egy profi kiadó vállalat reklámjának megírásáról van szó, melynek során lehetőség nyílik arra, hogy sikeres reklám szakemberekkel, filmkészítőkkel dolgozhassanak.
Feltételek
A forgatókönyvek
a következő ötletek egyikének felhasználásával kell elkészülnie, esetleg minimális
változtatásával kell élnie:
·
Milyen
hétköznapi helyzetek lehetnek izzasztó és megerőltető megpróbáltatások egy
olyan férfi számára, aki nem elég edzett, nem törődik magával. Milyen hátrányok
származnak belőle? Pl. nem éri el a buszt, ami után futni kellene, ezért lekési
a randevúját és egy fittebb társa elhappolja előle a lányt. A fitt fiú zsebében
vagy autója hátsó ülésén pedig ott van a magazin. Szeretnénk pozitív üzenetet közvetíteni,
ennek érdekében azokra az előnyökre kellene koncentrálni, hogy a férfi MH-t
olvas.
·
Milyen
szuperhőshöz hasonló képességekre tehetnek szert, ha követik a MH tanácsait?
·
Ha
menőzni akarnak a csajoknak, segíthet a MH!
·
Az
egész világ egy edzőterem (hétköznapi helyeken is lehet edzeni, az utcán, egy
üzletben, egy aluljáróban…)
·
A
magazin 6 pillérének bemutatása vicces és kreatív módon.
·
Idősek
beszélnek napjaink fitnesz/futás/egészség/pénzügy témáiról viccesen, miszerint
unokájuk, gyerekük milyen furcsa dolgokat művel („térikszel”, futnak és nem muszájból,
alig isznak) ami számukra érhetetlen, vagy azt hiszik, hogy a trx egy drog
stb..)
·
Fontos,
hogy a videó legyen humoros, mert a MH magazin is az, de ne erőltetett módon. Kerüljük
a videóban a sztereotípiákat (Pl. az elhízott férfi rossz, az izmos jó…).
·
Az
alábbi videókhoz hasonló stílusú megoldásokat várunk:
A fentieken túl örömmel vesszük a
pályázók egyéni meglátásait is.
Díjak
A pályázat fődíja, a győztes érdeklődésének leginkább megfelelő, egy szabadon választott (író, rendező, producer, operatőr, vagy vágó-hangmérnök) filmkészítő kurzus a Budapest Film Academy/ELTE a következő (2013 tavaszi) szemeszterében.
A pályázat fődíja, a győztes érdeklődésének leginkább megfelelő, egy szabadon választott (író, rendező, producer, operatőr, vagy vágó-hangmérnök) filmkészítő kurzus a Budapest Film Academy/ELTE a következő (2013 tavaszi) szemeszterében.
Elbírálás
A
Budapest Film Academy a beérkezett anyagok közül kiválasztja az öt legjobbnak
ítélt forgatókönyvet. Ezeket prezentálja a Marquard Media kiadónak, aki végül
kiválasztja a nyertes ötletet.
További információ
email: contest@budapestfilmacademy. com
web: http://www. budapestfilmacademy.com
Beküldési határidő: 2012.október.20
email: contest@budapestfilmacademy.
web: http://www.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése