A HEINEKEN® VILÁGMÉRETŰ DESIGN VERSENYE ÖSSZEHOZZA A TEHETSÉGEKET


Fennállásának közelgő 140. évfordulója alkalmából a Heineken rendhagyó nemzetközi design versenyt hirdet. A világ minden tájáról kreatív tehetségeket invitál, hogy a közösségi média segítségével tervezzék meg a jövő palackját. A pályázat témája: Hogyan fognak kapcsolatot tartani egymással az emberek a következő 140 évben? A nyertes páros palackja 2013-ban bejárja a világot.

Beadási határidő: 2012. január 31.

Budapest, 2012. január 17. – A HEINEKEN® pályázata lehetőséget ad bárkinek arra, hogy beírja magát a holland sörgyártó történelmébe. A résztvevőnek nincs más dolga, mint saját palack-tervét feltölteni a márka Facebook oldalára, ott keresni egy partnert, akivel ötleteiket összeolvasztva alkotják meg a jövő palack-design-ját. A nyertes páros alkotása 2012 decemberétől lesz kapható különleges exkluzív csomagokban a világ minden pontján. A nevük pedig szerepelni fog az üvegen.

A pályázat minden eleme a Heineken Facebook oldalán koncentrálódik. Innen lehet letölteni a beküldéséhez szükséges segédletet és eszköztárat, a pályázó itt töltheti fel művét és itt kereshet magának tervező-partnert. A pályázatot csak akkor tekintik befejezettnek, ha a pályázó kiválasztja a neki leginkább tetsző társtervet. Ettől kezdve a két terv együtt, párként szerepel majd a versenyben.

A kultúra és design világából egy nemzetközi zsűri fogja figyelni a galériát, abban a reményben, hogy megtalálják a jövő klasszikusát. Evan Orensten, a Cool Hunting társalapítója és vezető szerkesztője, Mark Dytham, a PechaKucha nemzetközi kreatív hálózat társalapítója, valamint Mark van Iterson, a Heineken tervező csapatának nemzetközi vezetője fogja kiválasztani a három döntőst, akik közül kikerül a következő limitált szériájú palack tervének győztese.

„A Heineken 1873-as fennállása óta folyamatosan összehozza az embereket a társasági eseményeken, ezért nem is találhatnánk jobb módot a jövő üvegének megtervezésére, mint a közösségi média izgalmas világát. A „Limited Edition” pályázat bárkinek megteremti a lehetőséget, hogy megkeresse a tökéletesen passzoló design-partnerét és ketten együtt különleges helyet foglaljanak el a Heineken jövőjében.” – tette hozzá Bram Westenbrink, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója.

Részletekért és további információért látogasd meg a www.yourfuturebottle.com honlapot.


További információ:

Kiss Éva
Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs menedzser
Tel: (1) 437-2039 Mobil: 30 / 631 2620
E-mail: eva.kiss@heineken.hu
www.heinekenhungaria.hu   

A Heinekenről

A Heineken, mely az alapító Heineken családról kapta a nevét, több mint 170 országban kapható és a világ legértékesebb nemzetközi prémium sörmárkája. További információt a www.heineken.hu és a www.heinekenhungaria.hu oldalakon találhat.


Design a Heinekennél:

Újítás és dizájn mindig is fontos volt a Heineken életében.

· Új, friss, de állandó arculata van.

· Az új csomagolási változatok meghaladják az elvárásokat és folyamatosan elismerést aratnak.

· Története során mindig is nagy hatással bírt a sörkultúrára, elsőként vezette be a zöld üvegeket és hozta el otthonainkba a csapolt sört a DraughtKeg segítségével.

A Heineken STR üvege IF díjat nyert 2011 februárjában, majd nemrégiben egy ezüst oroszlánt vitt el a 2011-es Cannes Lions díjátadásról, és egy Dieline díjat Chicagóból. Ezüstérmes lett az ACDN-en és döntőbe jutott a New York Fesztiválon az alkoholos italok kategóriában.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése