A bélyegek és én


A Magyar Bélyeggyűjtők Országos Szövetsége Ifjúságért Szakosztálya
pályázatot hirdet általános iskolai tanulók részére.

A bélyegek és én címmel írt, legalább egy oldalas beszámoló készítésére. A fogalmazást a szerző aláírásával kézzel vagy géppel írva az alábbi címre kell elküldeni december 5-ig. 


A borítékra kérjük ráírni:
MABÉOSZ Ifjúsági Szakosztály , "A bélyegek és én"
1387 Budapest, Pf. 4.
Egyúttal e-mail-ben az alábbi címekre (mindkettőre):
v.angyal.erzsebet@gmail.com
enes@hwr.hu

Kérjük feltüntetni a pályázó nevét, születési évét, iskoláját az iskola címével, e-mail elérhetőségével. 

A tíz legérdekesebb, legszebb munkát díjazzuk.
Eredményhirdetés és a jutalmak átadása a nyerteseknek december 16-án a MABÉOSZ székházában (Budapest, VI. Vörösmarty u. 65.) rendezett Filakarácsonyon.
Néhány ötlet a megközelítéshez:
- Kedvenc bélyegem,
- gyűjtöm a bélyegeket - miért, mióta?,
- egy barátom, édesapám, nagyapám bélyeggyűjtő,
- jártam a Bélyegmúzeumban,
- csináltattunk személyes bélyeget,
- részt vettem bélyeges rajzpályázaton, bélyegkiállításon (kiállítóként vagy látogatóként), olvastam bélyegekről,
- bélyegszakkörbe járok,
- ismerősünk külföldön él. A tőle érkező leveleken érdekes bélyegek vannak,
- nem érdekelnek a bélyegek, elkezdtem gyűjteni, de abbahagytam, mert...,

Javasolt méret A/4-es lap. A szöveget lehet rajzokkal díszíteni.

További részletek: Angyal Erzsébet (fenti e-mail címén).

http://www.mabeosz.hu


forrás: pafi.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése