Traffic-Extreme Awards 2013 - Online közösség építése facebook használata nélkül

Traffic-Extreme Awards 2013 - Online közösség építése facebook használata nélkül

Háttér:
A facebook évek óta tartja vezető szerepét az online térben, a közösség építés egyik fő területe és eszköze. A legtöbb cég képviselteti magát rajta, online kampányaikat sokan erre a területre súlyozzák.
De mi van a facebookon túl? Melyek azok az eszközök és online felületek, melyek várhatóan túlnövik egy nap a facebook megoldásait? Melyek azok az új szemléletű olnine felületek, és hogyan működnek, melyek választ adhatnak a közösségépítés problémájára a facebook használata nélkül?

Üzenet:
Online közösségépítés a facebookon kívül? - Lehetséges!
Pályázati határidő: 2013. március 11.

Fókuszpontok:
Közösségépítés, közösségi kommunikáció, hitelesség egy elképzelt online kampány felépítésével.

Kommunikáció tónusa:
Dinamikus, fiatalos, élen járó, figyelemfelkeltő

Célcsoport:
Mindenki, aki az online teret használja, kiemelten a 16-35 éves fiatalok, fiatal felnőttek.
Középiskolába, vagy főiskolára/egyetemre járnak, vagy átlagos végzettséggel rendelkeznek és átlagosan jövedelmező állásban dolgoznak. Lakóhelyük szerint a vidéki, illetve a budapesti lakosok egyaránt a célcsoport részét képezik.

A pályázók feladata:
Online közösségépítő kampány kidolgozása egy választható, fiktív termék népszerűsítése érdekében. A kiválasztott termék jellemzői, tulajdonságai és minden területre értendő behatárolása a feladat részét képezi, hiszen ez alapján dől el, milyen online kommunikációt is választ a pályázó.
A pályázó által javasolt közösségépítő site-ok, felületek. az online eszközök és konkrét megoldások a pályázat hangsúlyos részét képezik. A cél, hogy olyan közösségteremtő kampányt építsen fel a pályázó, mely az online tér egyes felületeit egy teljesen új megközelítésben értelmezi és használja.
A stratégia és az eszközök tekintetében ötleteket befolyásoló költségkeretet nem szabunk meg, azonban felhívjuk a pályázók figyelmét, hogy tartsák szem előtt a megvalósíthatóság és ésszerűség kereteit.

Formai követelmények:
A pályázati anyagokat PowerPoint prezentáció keretében, maximum 20 chart terjedelemben kérjük kidolgozni az alábbiak szerint:
20% - a stratégiai terv hátterének bemutatása
- Bevezetés, vezetői összefoglaló
- Re-brief - feladat meghatározása
- Választott termék jellemzése
- Célcsoport kifejtése
- Célok meghatározása
40% - a kommunikációs stratégia kifejtése
- Piaci és versenytárselemzés, SWOT analízis
- Online kommunikációs stratégia kifejtése: a kitalált koncepció és megoldások részletes és pontos kifejtése
40% - eszközök, mechanizmusok bemutatása
- Felhasznált és beépített online eszközök és felületek jellemzése
- A választott megoldások, eszközök, felületek használatának magyarázata, okok kifejtése, miértek megválaszolása
- A kampányt követő várt hatás felvázolása magyarázatokkal és érvekkel
- Összegzés

A pályázati munkák leadási határideje: 2013. március 11.
Anyagok leadása: trafficawards@trafficbtl.hu

http://www.trafficbtl.hu

A pályázattal kapcsolatos dokumentumok:
jelentkezési lap

forrás: pafi.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése